Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidil Adha buat semua kenalan Alam Maya...


Salam... buat semua sahabat handai,rakan dan taulan dan juga saudara mara walau di mana pong kalian berada... teman menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf seandai nyer sepanjang penulisan teman berblog nie... ada kata kata yang melampaui bahasa menyinggung perasaan sesiapa yang terasa..

Maafkan lah... teman yang menulis bukan kerana nama... tapi kerana ingin belajar dan mempelajari ilmu yang tanpa sempadan ini... segala yang baik itu datang nyer dari petunjuk Allah dan segala kelemahan dan kekurangan datangnyer dari kelemahan diri teman sendiri... "Selamat menyambut Hari Raya Qurban"

7 comments:

Dinas Aldi said...

Salam AidilAdha, kak Ede!

Anonymous said...

slam nur..selamat hari raya aidil adha..kakyam tak kisah apa orang nak kata,yg penting dapat berkongsi cerita n dapat kenalan baru..

Nur Ede said...

>>Dinas..
Salam Aidil Adha juga buat Dinas dan mak G
semoga ceria2 slalu...

Nur Ede said...

>>> KakYam
Wsalam KakYam.. Selamat Hari Raya Aidil Adha juga buat kakyam sekluarga... saya pon mcm kakyam juga suke bercerita dan sronok klu dapat kenalan baru....

Hafidzah Hafidz said...

salam aidil adha..best nyee sambut raya..fieza tak sambut pown..ade ejam2..wuuu wuuu~ ape2, happy jugak..heee

en_me said...

salam aidiladha dr me yg jauh dimata.. chewahh

ma'chiks said...

sama sama salam idul adha saya ucapkan buat nur eda sekeluarga...korban ku mmg sebenar2 korban tak dapat nak menghirup sup2 tulang kaki lembu korban dek suami yg 'bergout'..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...