Friday, September 24, 2010

Special menu untuk Jamuan Raya skolah Putera ke4

Assalammualaikum... dan salam pagi Jumaat buat smua sahabat handai,saudara mara dan para pengunjung yang sentiasa setia mengunjungi umah teman nih...time kasih...
time kasih bebanyak yerk...kerana sudi singgah walaupon tuan umah entah kemana mana...isks..isksss... ape ke heinye... asyik cibuk memanjang jew...nenek kebayan nih...ooopss nenek kebaye lah....hahaha... untuk n3 nie sebenor nyer teman buatkan spaghetti bolognese dan puding buih nata de coco pada pagi khamis lagi.... untuk jamuan Raya kat skolah putera ke4
...
Skolah2 nie biasa ler... lepas Raya adelah jamuan raya yang di buat... Putera ke4 ape lagi dengan penoh sopan dan tertib gituu... minta bonda nyer watkan makanan feberet dier untuk kekawan dan cikgu dier... jadi seawal 5:00AM teman udah masuk dapur kelentung kelentang kat dapur menyiapkan kuah untuk Spaghetti Bolognese.. buat nyer x lah lama sangat sebab CikTie dan siapkan semua bahan2 sebelum tu lagi...
Meh ler... layanzz gambo2 yang ade...


Udah..siap untuk di bawa ke skolah...

Spaghetti Bolognese Daging ngan Puding Buih Nata De Coco..

Alhamdulillah... kawan2 n cikgu Putera ke4 suke... Cikgu dier siap minta resepi lagi... insyaallah... cikgu, nanti saya buatkan n3 untuk resepi Spaghetti nie......

4 comments:

Ida Ddapur said...

mak sape yg msk tu....mesti la sedappp kan,
untung cikgu2nyer...dpt rasa sphageti yg enak..nmpk pun dah menyelerakan..

Nur Ede said...

Time kasih Ida... akak nie bukan nyer ape... suke memasak klu orang suke makan...

lavender_purple said...

sdap sgt cik eda...tgk blog ni jd ngidam sume mknn..huhu balik tawau jd susut dh..

Nur Ede said...

Alahaii... sian nyer cikDe dengor... mmg makan org sebelah sabah x sesuai ngan selere kite kan... klu mcm tu siti masak sendiri ajer lah... Spaghetti x susah mana pong nanti CikDe n3 resepi.. jangan susutkan badan lagi... siti dah mmg kurus dah.. nanti terbang dek angin pulak kang susoh pulok...hehehe.. gurau jew..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...