Saturday, February 26, 2011

Wadusss... bapak besow Sardin Puff...

AssalammualaikOM.... dan selamat pagi smua...hahaha... bapak! besow nyer.. Sardin Puff teman kali nie... pepagi lagi teman udah n3 Sardin Puff.. sebenor nyer projek mengepuff nie teman buat untuk minum petang kemarin lagi... ialah pastry puff nie pon udah lama bebenor bertapa dalam esbox... itu pon masih ada 3 pek lagi yang dok menanti giliran... mujur lah tarikh menoupus nyer lambat lagi... boleh lah teman buat sesi tangguh menangguh.. sampai bila erkk....ngeeee..

Jangan pandang lama2 taw... gedabak besow nyer... nak buat cumel2 malass nyer lah...
alaahaiii jadik.. teman buat terus sekeping2 tanpa potong2 letak inti sardin kat tengah dan terus jew... lipat dan tekan ngan garpu kat sekeling nyer... pastu bila dah siap smua... skali gus 10 ketul Sardin Puff masuk oven... bakar dalam 25 minit siap... dah boleh makan... klu nak tengok resepi boleh juga tengok kat sini

Untuk bakar kali nie... teman guna api atas bawah n on kipas...
nampak nyer mmg cantik lapisan nyer... menjadii...

Waadusss... besau besau pon mengancam jugek yerk...hehehe...

1 pek pastry puff ader 10 keping... lipat melipat setiap keping
dapat ler 10 ketul sardin puff...
kiree... ok ler kannn...


6 comments:

hani said...

salam kak,
nak sebiji sardin puff yg besowww tu...ekekekkee

Dinas Aldi said...

mak ai memang besorr! makan 1 pun dah sure kenyang!

Nur Ede said...

Wsalam hani...
Mmg besoww taw.. skali ngap grenti konyang...hehehe..

Nur Ede said...

>>>Dinas
Yer lah...Dinas, dek kerana kemalasan maka jadi begitu ler sardin puff akak... tapi sedap taw.. makan panas2 pekena ngan nescaffe..lalala..

ma'chiks said...

alahai gebusssnya sardin puff nya, ngantor la sikit kat saya yg baki2 kalo ada org dh x mkn...mana ade ye, misti abih punya, kan

Nur Ede said...

>>>ma'chiks..
sowri ler ma'chiks... terlepas pandang... udah abis dah... tapi klu ma'chik nak alahaii.. bile2 pon boleh ajew... senang bangatt buat nyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...