Thursday, February 17, 2011

Nasi Goreng anak skolah...


Salam dan selamat pagi smua... ari nie terlebih ghajin la pulak... pepagi udah boleh n3 nasi goreng sempoi buat putera2 teman sarapan sebelum ke skolah pagi tadi... 2 putera teman yang skolah menengah tu.. mmg suka makan nasi pepagi.. x kira ler nasi putih ke.. nasi goreng ke.. nasi lemak ke... janji nasi dan ada ayam goreng... tapi putera bongsu teman tu pulak... mmg kureng cikit bab2 nasi nie... Putera bongsu teman nie.. klu pepagi makanan dier kokocrunch ngan susu kotak fullcream jew... setiap pagi sebelum ke skolah itu ler sarapan die
r... x pernah jemu2... isks..isks..isksss..

Teman rase lah kann... nasi goreng nie smua orang pandai buat... sebab yang teman buat nie pon nasi goreng biasa biasa jew... x payah letak2 resepi ler yerk... jomm... layann gambo ajer laaa....


12 comments:

Mas said...

mas pun sarapan nasi goreng tadi..
best kan..

aibaks said...

kak.. tu cili goreng ke cili merah potong masak kicap? hehe.. saje je nak komen kat sini.. hehe

Ida Ddapur said...

K'Ede...bestnyer kalau dpt mkn nasi goreng dari beras M'sia..rindu ahhh beras m'sia...nasi jepon buat nasi goreng cammana pun..tak ummmp pun

Nieza said...

assalam kak...sedapnya nengok nasi goreng ni..terasa lapar lak mlm2 ni...baru jer sudah mkn ni..hehe

Nur Ede said...

>>>Mas
Sama ler.. kite kann.. Mas, mmg bests.. perut pon kenyang..

Nur Ede said...

>>>aibaks
Bukan cili goreng aibaks.. cili merah letak kicap jew... best taw.. makan ngan nasi goreng pepagi.. trima kasih yer..aibaks, sudi singgah n komen kat blog akak nie... datang lagi yer...

Nur Ede said...

>>>Ida
Wsalam Ida.. ooOO yer ke.. beras jepon lain erk.. ermm...klu mcm tu.. balik M'sia nanti kena bawa balik beras M'sia ke jepon ler yerk..

Nur Ede said...

>>>nieza..
Wsalam nieza... jemput ler masuk... pintu idak berkunci.. tapi nasi goreng udah abiss dah... akak jamu air kopi o jew..erk.. boleh kann....

Dinas Aldi said...

huih, nasik goreng brekpes macam kat restoran ja punya cantik! :)

Nur Ede said...

>>>Dinas..
errmmm... masa tengah ghajin... boleh ler berhias.. klu x main longgok2 jew...hehehe..

ma'chiks said...

cam nasi goreng kat restoran mahal je...cantik presentation! mesti berselera anknda makan tuh..

Nur Ede said...

>>>ma'chiks
waaaa kembang kembis hidung teman trima pujian dari ma'chiks.... anak2 pon klu nak makan siap tanya "dah boleh makan ke..mama dah abis ke.. snap gambar nie.." saboww jer ler...papon thanks yer ma'chiks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...